Gå till innehåll

Våra nya sopbilar är på plats!

De kommer att användas för att hämta in de nya tunnorna vid införandet av fastighetsnära insamling.
Förberedleserna är igång.

Tillsammans tar vi ett steg mot enklare och bättre återvinning.

Bild på två tita sopbilar med tre personer framför.

Publicerad 2026-03-17