Idag har vi haft nöjet att besöka våra kollegor på Tekniska verken
och deras anläggning Malmen Återvinningscentral.
Under besöket fick vi ta del av verksamheten på plats och se hur arbetet med återvinning, resurshantering och hållbara lösningar bedrivs i praktiken. Det var ett mycket givande tillfälle att utbyta erfarenheter, diskutera framtida möjligheter och inspireras av varandras arbete inom branschen.
Vi tackar Tekniska verken för ett trevligt och lärorikt besök!

.jpg)
Publicerad 2026-05-11